FAQ

-czyli najczęściej zadawane pytania





Przed złożeniem zamówienia

Co oznacza zapis QWERTY PL - po zastosowaniu naklejek spolszczających ?

Zdarza się, że układ klawiatury laptopa jest inny niż polski, dlatego do takich sprzętów dodajemy specjalne naklejki spolszczające na klawiaturę. Po precyzyjnym naklejeniu ich na różniące się klawisze niemalże nie widać i nie czuć różnicy pod palcami.

Po złożeniu zamówienia

Gdzie mogę sprawdzić status nadanej przesyłki ?

Wejdź na stronę Śledzenie przesyłki podaj numer swojego zamówienia oraz numer telefonu lub adres e-mail. Po zatwierdzeniu nastąpi przekierowanie na stronę z informacjami o statusie Twojego zamówienia wraz z numerem listu przewozowego i adresem strony przewoźnika na której sprawdzisz dokładny status przesyłki.

Czy jest możliwość zakupu sprzętu w innej konfiguracji niż dostępna na stronie ?

Staramy się oferować sprzęt w maksymalnie największej ilości opcji jakie możemy uzyskać, jednak jeśli wiesz, że dany produkt może być również w innej konfiguracji skontaktuj się z naszą obsługą, która fachowo doradzi i przygotuje indywidualne zamówienie.

Czy dostanę informację o wysłaniu zamówienia lub gotowości do odbioru w salonie?

Po zmianie statusu zamówienia na wysłane lub gotowe do odbioru nasz system automatycznie wysyła e-mail i/lub sms. Wiadomość zawiera potwierdzenie nadania przesyłki wraz z numerem listu przewozowego lub informację, że zamówienie jest gotowe do odbioru w wybranym salonie.

Czy mogę zakupić system Windows z laptopem bez dysku?

Oferowany przez nas system operacyjny jest instalowany przez naszych serwisantów na dysku, a licencja wraz z kluczem produktu przypisywana jest do konkretnego sprzętu. W tej sytuacji nie mamy możliwości sprzedaży systemu bez dysku.

Czy istnieje możliwość zmiany złożonego zamówienia?

Jeśli chcesz zmienić produkty w zamówieniu lub dane do wysyłki niezwłocznie skontaktuj się z nami. Pamiętaj, że zgłoszenie telefoniczne będzie zdecydowanie szybsze niż rozpatrzenie przesłanej wiadomości e-mail.

Czy mogę obejrzeć sprzęt w salonie przed podjęcie decyzji o zakupie?

Wybrany sprzęt można obejrzeć w salonie w trakcie składania zamówienia należy wybrać punkt odbioru wskazując salon, w którym chcemy obejrzeć produkty. Na miejscu sprzedawca pokaże zamówione sprzęty i pomoże w podjęciu decyzji.

Czy w komplecie jest zasilacz?

Oferowane przez nas produkty zawsze mają w komplecie zasilacz chyba, że w opisie oferty podane jest inaczej.

Hej, czekaj...

Nie znalazłeś tu nic dla siebie?

Może znajdziesz to czego szukasz
wśród szerszej oferty na amso.pl

Zostaje tutaj Przechodzę do AMSO
pixel